24/12

Den här julafton var den bästa julaftonen jag haft tror jag.
Vi var jag,Jessica,Jennie,Pappa,Anki,Håkan,Paulina,Pernilla,Leif,Ann,Linn,Tina,Julia,Farmor och Pernilla och Paulinas mormor och morfar. Det är alldeles för sällan alla vi kusiner träffas så det var roligt att fira med alla. Dagen började ju som vanligt med Kalle anka som alla satt och tvingade sig igenom, de och bingolottos uppesittarkväll är program som är så trååkiga men man MÅSTE ändå se dom. Efter en timme äntligen hade gått började vi kusiner våran spelarkväll medans dom andra fixade maten. Så sen åt vi mat och efter det åt vi ännu mer och sen ännu mer och efter det åt vi lite till. Men där emellan så hann både tomten komma och vi lekte/spelade (eller vi krigade mer) paketleken och jag var såååå nära bara några sekunde från att vinna en trisslott men NÄÄ jag fick inte en enda julklapp medans vissa andra fick 100st, DÅLIGT SPEL!!
Sen åt vi lite mer innan vi spelade kvällens sista spel och vi åt även medans vi spelade spelet och jag och Paulina var ett jäkligt bra team Paulina tog alla frågor då man behövde en hjärna och jag tog charaderna


Kommentarer
Malin

här hade vi en heldel captain morgans ;)

2010-12-25 @ 16:38:41
Blogg: http://forsgrenmalin.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback