HEEEEJ fran Bolivia

Gissa vart jag ar? Jo i varmen jag och Amanda gissar pa typ +25 OCH INGA MOLN OCH INGET REGN SA HA HA HA NI SOM TRODDE DE..
Hela resan med allt vantande och allt tog 30timmar och sen nar vi kom fram igar kvall sa satt hela slakten dar och vantade och borjade pussa pa mina kinder och det sades HOLA HOLA HOLA i massor sen drack vi vin.hahah
Idag har for vi och handlade sen at vi lunch och det var soppa med pasta,gronsaker,kott och pommesfrittes i VALDRIGT konstigt men typ gott. Det var tydligen bara en forratt men portionen var stor som ett hus sa jag orkade inte ens den, har ater man tydligen alltid 3ratters (ofta man orkar satsa sa mycket liksom).

HALLA dom pratar spanska har hela tiden inget stopp 24/7 all the time liksom och jag forstar ingenting verkligen ingenting men de borde bli battre efter nagra dagar for jag har ju faktiskt last spanska i 4ar.hahah
Jag visste ju att dom pratade spanska men jag ar van att nar jag inte forstar sa gar folk over till svenska igen men naa dom pratar inte svenska har borta tydligen.

Jag vet inte hur de kommer bli med bilder och sant eftersom vi ar pa ett internetcafe men jag kanske far lana datorn i huset och lagga over lite da och da :D

Nyar imorn dah, det ska tydligen vara hela tjocka bolivianskaslakten och vi ska ha sjukt mycket mat,sang,dans(dom har raknat med att jag och Amanda ska ha en "show"), vi ska ha den san dar som man slar sonder och ut kommer godis och jag som trodde att man bara hade sanna pa film :D och sen ska jag,Amanda, hennes kusiner och deras komposar ut.
Jag lovar jag ska vara som fast spikad i Amanda eftersom det inte ar saaa manga blondiner har tro det eller ej. Men vart man an gar sa ar jag ensam blondin och till och med Amanda ser dom som blondin vilket betyder FETT MYCKET KONSTIGA BLICKAR..hahaha

Bara for att avsluta pa topp kan jag ju saga att det ar demostration har sa det ar poliser men varldens givar OVERALLT,vagar ar avstangda och folk kastar grejer och poliserna skjuter och JA jag ar radd for alla poliser som ar overallt men dom ar samtidigt sjukt snygga en del..(Sorina du hade ALSKAT dom.haha)

Nej nu ska jag sluta skriva for jag skriver som inget viktigt iaf utan bara en massa skitsnack men det ar val som bara de jag skriver om ALLT sa.
Men ha de bast och sakna mig sjukt mycket och sa skriver jag mer hmm kanske i overmorgon :D

KRAM JOSSE


Kommentarer
Peder

Ja vi saknar dig redan sjukt mkt! :-)

Skönt att resan gick bra.

Bra att du blir bortskämd m kärlek och mat av tjocka släkten

Gott nytt år och se till o ha roligt nu!

P

2010-12-31 @ 09:16:54



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback