vilken framtid

Jag och Sofia planerar hela min framtid nu eller ja från och med vännäsdagarna. MEN vi har ett problem jag vill inte bära omkring på en stege hela dagarna.
+ att Sofia kanske tycker att det är jobbigt nu när hon sagt liiite för mycket..hahhaha

Här sitter jag och äter glass och ser på 16 and pregnant och funderar på hur dom där tjejerna egentligen tänker. Vem i hela friden skulle vilja vara med i tv så att flera miljoner människor ser en då man ligger där med benen uppe i luften och trycker ut en liten unge??
Så himla charmigt är det ju inte.

Kommentarer
Iza

Jag har också tänkt på det där om 16 and pregnant! Jag tror att dom får betalt för att vara med, kan det vara så?



AH. Har du sett på reklam/trailer för programmet att en av dom kanske är med barn IGEN. Vet inte om det är sant eller inte, har inte sett på det där på jättelänge.



Men seriöst. Om jag blivit gravid oplanerat som ung skulle jag därefter använda ALLA skydd som går att använda. P-piller, kondomer, spiral, P-stav, pessar. Allt för att inte hamna i samma situation IGEN.

2010-12-08 @ 21:22:33



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback