Var och hälsade på Allis

Idag är det lucia så jag gick upp i tid till julkalendern och gjorde varmchoklad,mackor och tog pepparkakor och lussebullar till frukost men nu ser jag ju att alla pepparkakor och lussebullar står ju här brevid mig så frågan är vad jag åt till frukost? Hahah
Sen for jag till skolan för att kolla på midgårds luciatåg som var sjukt bra (som vanligt) men jag vart lite less på att det bara var lugna fina låtar som låter precis likadant eller helt ärligt så märkte jag inte att det var flera låter så efter kanske halva luciatåget var jag tvungen fråga Julia hur många gånger dom skulle köra låten.
Efter det var vi några från klassen som for och fikade hos Fanny som fyllde år igår, GRATTIS!
Och sist men absolut inte minst så for jag och Julia och upptäckte Ersboda.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback