Himla egoister

Jag gillar inte alla hjärtans dag. Dom som firara alla hjärtans dag är antagligen mycket lycklingare och mer omtyckt än vi andra måste dom då ha en egen dag också?? Vilka jäkla egoister.
+ att om ni nu måste ha en egen dag kan vi väl iaf ha gott godis, såna där hjärtan är ju inte speciellt goda precis.
Kvällens planer var att se skräckfilm med Sofia men hon svek mig för att fara och träna DIN HIMLA HURTBULLE!!!
Så nu vet jag inte vad jag ska göra troligen tröst äta.

Medans Ida har en dejt med sina män Ben and Jerry så ska jag sitta hemma med den enda mannen i mitt liv KARAMELL KUNGEN <3 Mycket kärlek till dej gubben.





Kram Josse



Kommentarer
Frida

haha, just innan jag läste tänkte jag: "vad är det egentligen med alla hjärtans dag?!?! blir typ deppad". Jag hållet med dej josefin, egoister! :D

2010-02-14 @ 21:15:51
Blogg: http://frida7.blogg.se/
mimmi

Ja eh jag har t.o.m en man men ja tycker ändå att alla hjärtans dag är sjukt överdrivet!!

2010-02-14 @ 22:43:14
Blogg: http://mimmiklang.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback