Hur kan vi ens vara släkt???

Idag gick jag och Jessica upp 08.00 för att tvätta!!!
Hon lärde mig hur en tvättmaskin fungerar och resten av dagen har hon och pappa bara gått omkring och mobbat mig.

Jag- Pappa att jag inte är mer bortskämd än Jessica?
Pappa- Jag tror jag vill passa på den frågan.
JAHA men det är faktiskt inte mitt fel i så fall utan ni som uppfostrat mig dåligt MEN jag är inte mer bortskämd än Jessica.

Nu ska jag försöka fixa till mig lite sen far jag till Amanda :D
Sen ikväll ska vi till Elise som fyller 18år GRATTIS..


Kram Josse

Kommentarer
sorina

ta det lugnt ikväll ;)

2010-02-06 @ 17:49:12
Blogg: http://smokaccino.blogspot.com/
jessica

BRA LYSSNA PÅ SORINA NU JOSSE!!

2010-02-07 @ 01:01:07



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback