Jag är hungrig

CH va nice ganska många fjortisar som inte vet vad takt är men annars va de roligt. Jag och Amanda frös dock när lektionen slutade men vi får se den där träningen som en lekstund. Sara(läraren) sa åt oss att ta i och fjanta oss men ingen vågade göra någonting förutom jag och Amanda då som lekte top model..Hahah
Sen efter dansen stannade vi kvar och dansade lite till, skrattade åt några som va dåliga och drack en grön energidryck som smakade som riktigt riktigt sött godis.






Nu när jag tänker efter så vet jag inte vad något av mina val är förutom MatteC. Det lär ju bli en överraskning.



Kram Josse


Kommentarer
mamma

Det där såg sällsynt giftigt ut, säker på att du fortfarande lever??????

2010-02-04 @ 09:55:06



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback