Jag vill ha massage Nuuuu tack

For till Amanda idag efter skolan. Jag äter middag hemma hos dom oftare än vad jag gör här hemma och idag gick det så långt så jag bjöd in folk och ba "Ja men du kan ju komma hem till oss".
Jag sätter fortfarande inte diagonalerna på dansen och LM skrattade åt mig så jag tror INTE jag gjorde rätt..hahaha
Sen när jag kom hem så duschade jag bara sen for jag och Jessica och slängde en massa skräp på shell. Vi är typ de mest miljövänligaste människorna i hela Vännäs.
Och nu lagar jag mat (PAPPA DU BORDE VARA STOLT) jag gör till och med värsta lyx maten :D PIZZA I UGNEN MED EXTRA FYLLNING.

Jag - Jag kommer nog aldrig bli en top model.
Amanda - HAA NÄ.
Jag - Jaha tack då.
Amanda - Nej men.. men alltså jag tänkte bara på hur du blir på bild.


Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback