Jag vill jag vill jag vill jag vill

DET HÄR VILL JAG GÖRA!!!
Jag och Amanda har länge pratar om att fara utomlands och utbilda oss till bartender och nu har jag hittat den perfekta. Den är i Spanien om kostar 13.000kr men då får man allt de här

Boka nu Flyg tur/retur till Malaga från Stockholm, Köpenhamn eller Oslo  
Boka nu 3 veckors Boende med Tv och kök 5 Min Från Strand, Nattliv och Skola  
Boka nu Transport till och från flygplatsen i Malaga  
Boka nu Välkomstdrink  
Boka nu 3 veckors intensiv Bartenderutbildning i Spanien med teori och praktik  
Boka nu Exlusiv Flairingutbildning varje dag på stranden  
Boka nu Praktisera i riktiga barer nattetid  
Boka nu Blanda samtliga drinkar med riktig sprit  
Boka nu VIP-kort samt fri entré till dom hetaste klubbarna på kusten  
Boka nu Vårt Internationellt godkända Kursmaterial samt drinkrecept  
Boka nu 3-rätters Avslutningsmiddag med fri dryck  
Boka nu Vinprovning, Vinkunskap  
Boka nu Spännande Dagsutflykter till Aqualand, El oceano Beach Hotel etc..  
Boka nu Sol, bad, nya vänner och fantastiska utekvällar!  

Boka nu

Ett Internationellt diplom/kursintyg samt Barkurser.se´s Officiella Legitimation
som du visar upp vid framtida anställningsintervjuer


http://www.barkurser.se/nyasidan/videos.html 

Kram Josse

Kommentarer
amanda

JAG FÖLJER MED!!!!!!!! Taggar speciellt VIP-korten och Aqualand :]

2010-02-15 @ 17:29:49
Blogg: http://amunds.blogg.se/
fabban

jag följer, helt klart..måste bara bli vuxen först

2010-02-16 @ 08:35:49



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback