Nu är jag på min 3:e dator

Jag- Hej jag har ca en miljon virus på min dator
Datateknikern- Okej men en viktig sak att tänka på är att ALDRIG tycka på något som är skrivet på engelska.
Jag- OKEEJ.
Datateknikern- Du sa att du skickade virus också vart då?
Jag- På msn.
Datateknikern- Jaha men varför blockar inte dina vänner dig då?
(MEN URSÄKTA VAD ÄR PROBLEMET)
.....
Datateknikern- OJ DÅ det där skulle jag nog inte ha accepterat.. Men du kom tillbaka om 1timme så har jag fixat det hära.
....
Jag- Hej jag hade lämnat in min dator.
Datateknikern- Jaha är den svart eller grå??
Jag- ROSA!!
Datateknikern- Öhm ja den jo vi måste byta ut hela datorn.
MEN NU FUNKAR INTE MIN NYA DATOR HELLER JÄKLA SKIT!



Jag och Signe vart riktigt jäkla arga på svenskan idag. Det är INTE okej att ha en fulaste hund tävling. Ni kan inte säga att hundarna inte tar illa upp för ni har aldrig varit en hund så ni vet inte hur dom känner. Man borde ta ifrån ägarna hundarna hur mycket dom än älskar hunden så gör man inte så. Hade en förälder ring och sagt "Hej jag skulle vilja anmäla min unge till Sveriges fulaste barn" så hade de blivit världens grej av de.
Vad är skillnaden???

Kram Josse

 



Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback