Nu blir det film

VILKEN JÄKLA SKIT TRÄNING!!! Jag gjorde få se här 1 bra grej under 2 timmar.
Så nu ska jag se en film med Jessica och pappa och jag slår vad om att jag kommer somna efter en halv timme så jag måste skynda mig att äta upp Guacamolen.  Guacamole finns de något godare? Jag hatar avocado men när den är sönder mixad  MMMMmmMMMmmmMMmmmm.
Kul att jag bara lägger ut bilder på mig och mat men sån är vår släkt.

Jessica- SÅ DÄR GÖR VI INTE??
Jag- Gör vadå?
Jessica- I den här släkten lämnar vi inte mat!!!!!






Kram Josse

Kommentarer
Tobias

jag tycker det är finare att äta upp än att lämna... om man lämnar kan man ju tro att dom är otacksam eller att man inte gillade det :P

2010-02-05 @ 16:52:23
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback