nu far jag och dansar

Jag har just gjort mina individuella val inför 3:an och det blev
MatteC -1
Fotoblablaba -1
Pedagogiskt ledarskap -2
SmahällskunskapB -2
Syslöjd -3
Etik och livfrågor(Vad är de??) -3
Men som jag sa tidigare så brukar mina val inte vara dom bästa och mest genomtänkta.
Så med andra ord kommer jag hoppa av om jag inte får mina förstahandsval. Nu ska jag och Amanda fara och dansa CH..

Amanda sjunger med i Veronica Maggio -Stopp..
-Jag tänker stå på dig,stå på dig, stå på diiiiig....Kul va??
Jo verkligen vilken humor.



Kram Josse

Kommentarer
Tobias

Pedagogisk ledarskap ;D nice den valde jag för att jag var tvungen att välja minst 200p

2010-02-03 @ 21:00:36
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback