Okej dag fast kunde varit bättre

Lunch på McDonalds och jag lovar att mina pommesfrittes va dom godaste pommesfrittesen som gjordes idag.
Sen for jag och Jessica och stor handlade MEEN vi glömde köpa mat till frukost och middag men å andra sidan så kan man ju inte komma ihåg allt. Vi kom dock ihåg att fara och köpa semlor på mekka så de satt jag,Jessica och Marlene och tryckte i oss och efter de hamnade vi i matkoma och jag låg helt död i soffan till halv 6. Sen vare 2000träning och jag o Ida plågade dom med att öva en massa slängningar..MOHAHAHAH
Fast efter träning kom en mamma fram till oss och sa värsta snälla sakerna om oss ^^ Vi är säkert hennes idoler.
Sen våran egen träning kan vi ju ta och hoppa över.




Jag vet ju det här med hur man blir bra på kort..Hahaha
Och självklart bara kort med jag och mat. TITTA PAPPA JAG LAGADE MAT :D


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback