Tack och hej leverpastej

Sofia och Linnea kom hit igår iaf :D
Dom kom där vid 22.30 lagomt trötta och fräscha efter träningen. Vi åt mängder av glass med chokladsås och sånna där små godis hjärtan. Filmen vi såg skulle vara en Thriller men jag vet inte riktigt om jag skulle räkna det som de utan mer till Filmmedväldigtfulaspecialeffekter. Den handlade då om en huvudlös ryttare som red och tog folks huvuden. De sista 40min sov Sofia och Linnea men inte jag utan där satt jag i min ensamhet och såg på när folk förlorade sina huvuden.
Vad lärde vi oss under kvällen då kan man undra??? Jo vi lärde oss att man inte ska bråka med en huvudlös ryttare och att snowboardare och katter är typ samma sak(9liv, kan hoppa utför ett berg och klara sig perfekt) förutom att snowboardare har snyggare täckbyxor.


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback