Usch,fy och blä

Kom just hem från volleybollen och jäklar vad har Patrik fått för fel? Jessica hade skickat sms om att vi skulle ha jobbigare träningar men då var tanken att de skulle vara volleybollen som va jobbig men NEJ NEJ han körde en jäkla fyspass så ingen kunde gå eller kasta en boll..hahah
Men jag är taggad på träningvärk imorn jag gillar som ändå de för då känner man att man har gjort något.
Nej nu ska jag duscha för jag lukar troligen satan ^^ HE HE
Sen så blire ostkaka och bär...


Nu har jag kommit på varför man kan göra bilderna så himla suddiga, det är ju för oss fula människor :D
MUY BIEN.

Kram Josse

Kommentarer
Iza

Sluta Jossan. Om du är en ful människa måste jag spärras in ett tomt rum och matas av robotar för att andra ska slippa se mig. Sluta.

2010-02-02 @ 22:42:48
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback