hello ig

Jag har pluggat på engelskan!! jag har läst texterna, skrivit ner lite små tjaffs på ett papper, försökt komma på små sagor så jag kan minnas bättre jag har gjort ALLT men hur fan ska man kunna lära sig allt om 13olika böcker???
Fattar ni hur bra liv Törnrosa hade. Hon va prinsessa, fin, rik och omtyckt av alla sen så får hon sova i hundra år och när hon vaknar är hon fortfarande prinsessa, fin, rik, omtyckt av alla men då ska den jäklen få en prins också. Här får hon ett break i sitt liv och får sova i hundra år men sen när hon vaknar är hennes liv ännu mer perfekt hur störande är inte de?
Själv så måste man gå upp klockan 06.00 far till skolan och göra ett engelskaprov och sen mest troligt bli hatad av sin engelskaläraren.


4SEPTEMBER FAR VI TILL GREKLAND

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback