Jag gillar att jag kallar Amandas hus för hemma, Meen jag bor nästa där så

Igår va de riktigt roligt hos Elise och trots att jag och Amanda delat på en pizza innan så fick vi ner lite mat och MMMMMM de va GOTT. Sen så kom jag och Nina fram till att en viss person troligen är våldtäcksman för han stod väldigt stilla och ni vet hur de är
"ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN,
ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN
ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN
GÄLLER HELA KVÄLLEN MELLAN TOLV OCH FEM"

Sen så for jag och Amanda hem ganska tidigt och gjorde makaroner och korv och såg på Eva&Adam.
Nu imorse så åt vi upp all deras frukost för hela denna vecka, åt glass och chokladsås och såg på hipp hipp hora. Där kan vi snacka om underskattad film jag menar hur roligt är de inte när hon ba "Som en ketchupflaska?" HAHAHAHHA



Bra bild Josefin MYCKET BRA..



Kram Josse

Kommentarer
amanda

tack för att du la upp den slitna morgonbilden

2010-02-07 @ 21:55:58
Blogg: http://amunds.blogg.se/
Anonym

haha,hemskt att säga, att en så snygg person verkligen kan vara en våldtäcktsman!

skenet bedrar.



+ att ja, vaaadååå? kärlek kan VISST köpas för pengar!

2010-02-09 @ 19:28:22



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback