Vi var och provade glasögon...JAG VILL HA

Jag och Jessica lekte lite innan träningen vi kastade en kexpåse på varandra och den som tog i den sist var tvungen att ställa in den i skåpet men efter ett tag tar Jessica till sig vapen bla en stor jäkla stekpanna så när jag kastar kexpåsen på hon svingar hon stekpannan och smäller in den i handen på mig..HAHHAHA

Jag var extremt rolig ikväll. Pappa sa något med världelös svenska och då sa jag "BABA inte komma härifrån". Jag var rolig i hela 2,5sekunder(Jag och Jesscia har räknat). Okej de låter kankse inte så roligt men de va/är roligt.

Jessica - Josse gick du till kyrkan förut?
Jag - Nej hur så?
Pappa - Jag gick på söndagsskola 3-4ggr sen slutade dom dela ut godispåsar.

Jag - Pappa du är aldrig på min sida t.ex. idag när jag skrek PAPPA JESSICA SLOG MIG MED EN STEKPANNA!! Du ba jaha va bra.
Pappa - Ja men om jag hade sagt de till min pappa när jag var liten hade han svarat "Vad hade du gjort då da?"
Men då hade jag väl troligen typ pissat i någon sko.
Jag och Jessica - HAHHAHAH
Pappa - Nej seriöst jag har gjort de. Jag vart arg på en kille i skolan och då pissade jag i hans stövel.





Kram Josse

Kommentarer
mamma

...men man ser ju ingen skillnad med dom här glasögonen, det är vår lilla josse i ett nötskal!!!!

2010-02-12 @ 09:46:04



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback