Vilken resa

Bussen va 30min sen och de är illa sen så går inte bussjäkeln upp på lägret heller och de är fasiken ännu värre. Men de värsta var att varenda en som satt på bussen åt något så jag hörde hur dom tuggade. Så jag satt där i 40min och bad till gud att jag skulle svimma eller något för de fasiken de äckligaste jag vet. Andra männikor har fobi för spindlar eller höga höjder eller något annat normalt mendans jag har fobi för att höra folk tugga..
 
Två killar sitter och pratar om film på bussen.
Kille1 - Men Brad Pitt är ju bra.
Kille2 - JA han är ju super, synd bara att han är så snygg.
Kille1 - Jo de är lite synd för nu är det ju 70% snygghet och 30% talang.
Kille2 - Precis, Men hans hår Mmmmm så fylligt.
HAHHA.. OKEJ då vet vi


Kram Josse 


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback