Den som kom på O´boy är min gud

Ikväll är det öppethus så jag ska vara i skolan tills 21.00 JIPPI. Vi ska dansa modernt och balett och jag ber til gud att Sari inte ändrar min och Signes duett IGEN vilket hon säket kommer göra 1minut innan vi ska ut på scenen.


Amanda sitter och äter en godis
Jag- OOH vad är det där för frukt?
Har sockerberoendet gått lite för långt om man börjar räkna mangoremmar som frukt?


Jag är rädd för våran matta på morgonen för då är jag ensam, det är mörkt,man ser dåligt eftersom man inte orkar öppna ögonen helt och det enda man ser i mörkret(okej så mörkt är det inte men) är tigerns(som för övrig borde få ett namn. Vi får fixa de sen Jessica) ögon. Så när jag ska tända lampan i fönstret så går jag jämt så nära väggen jag kan..Hahahah


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback