Fathers be good to your daughters daughters will love like you do girls become lovers who turn into mothers so mothers be good to your daughters too

Är det ingen som kan komma och säga åt mig vad jag vill för jag vet verkligen inte. Tanken på att jag är schizofren har slagit mig några gånger för jag förstår inte hur man kan ha 2st helt olika personligheter samtidigt. Ena stunden är men den ena och nästa sekund är man den andra så man får aldrig någon riktig uppfattning om vad man vill.
Det enda jag vet är att jag vill är att fara utomlandas och bara lämna allt och alla och inte komma tillbaka på ett bra tag.

Who says I can’t get stoned?
Turn off the lights and the telephone
Me and my house alone
Who says I can’t get stoned?


Kram Josse 



Kommentarer
Sofia

lääämna mig inte, ta med mig istället!

2010-01-15 @ 21:19:09
Blogg: http://fastevik.blogg.se/
moster

ja du det är inte lätt med alla dessa val! Skulle du trilla över en mindre förmögenhet så följer jag gärna med utrikes!

2010-01-16 @ 09:36:08



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback