The OC and Josse

Pappa- Ingen träning ikväll?
Jag- Nej
Pappa- Bra att du stanna hemma och vila ikväll så du orkar med veckans träningar.
Jag- Jo
Pappa- Bättre att satsa på dom än att komma och va halv bra på alla.
Jag- Jo
Pappa- Det var ju ändå inte eran träning så de gör ju inget.
Jag- Nä precis.
Pappa ser lika förvånad ut som vi alla gjorde när vi vann mot sundsvall.
Jag- Vad är det?
Pappa- DU HÖLL MED MIG!! DU KÄFTADE INTE EMOT.....
Här blir man glad för de lilla ^^ hahah


I fredags när Jessica körde mig till Ida fick vi låna Karins bil och jag har aldrig känt mig så cool. Det var ungefär en OC bil så jag kände mig som en i gänget fast istället för att köra förbi havet,sanden och snygga surfare så åkte vi förbi skog,snö och älgar och istället för att fara till Seth och så for jag till Ida MEEN förutom de så var det samma.


Kram Josse

Kommentarer
IDA

HAHA det finns för det första inga älgar hos mig och för det andra så bor jag ju i ett likadant hus som seth??

2010-01-24 @ 23:32:13
Blogg: http://yousayso.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback