Är galet hungrig

Pappan om Ta mig "hem":
Tänk på alla sedlar du tjänar. Om 2 veckor är du fri, då får du höra på mitt psykbryt för då är fotbolls VM över å va fan ska ja göra då? Troligen hamnar jag inför tingsrätten för de ä väl alltid nån kärring på Konsum som säger "skönt att den där sparkbolls tävlingen är över" grrrr

Pappa det blir bra det då får jag ju ha huset själv SWEET! Nog för att jag hatar att vara ensam, kan inte laga mat eller tvätta men jag kan nog bjuda dit någon annar så jobbar ju Sofia på hemtjänsten så hon borde kunna komma och laga mat och tvätta åt mig.
__________________________________________________________________

Idag vart jag så less på att alla gamlingar skulle vara så jobbiga (de var en gubbe som armbågade mig i magen) så jag gav upp och gick till min favorit och han va lika gla som vanligt "OOOH du har en fläta så kryddigt".


Här har ni en bild på mig som sköldpadda varsego!!



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback