Godhjärtade människor eller vad!???

Igår kväll vid halv 12 så hittade jag och Jessica en hund som sprang rakt framför bilen och hejohå så vi stannar och tar fast den men de står inge namn eller nummer på halsbandet så jag går omkring med hunden som jag döpt till Kalle i min axelremm till väskan medans Jessica ringer runt. Men hon får fel nummer av någon jäkla 112 tant så vi ringer istället runt till alla vi känner i Vännäs för jag stenvägrade att lämna han mitt på vägen.
Efter en timmes ringande gav vi upp och for till polisstationen i Umeå.
Jag- Hej ursäkta vi ha hittat en hund vart ska vi gå då.
Polisen- ÄÄÄH knyt fast den där i stolpen.
Jag- VAAAA!!
....
Polisen- Vad heter den?
Jag- Vi kallar den Kalle :D
Polisen- Jaha så de är en kille?
Vi- Vet inte.
....
Jessica- Du nu har ni stått på tomgång gaaaanska länge.
Polisen- Jaa hö hö hö vad ska du göra? Ringa polisen...höhöhö
Sen så var jag såååå nära på att börja grina när vi var tvungen att lämna Kalle där helt ensamm.



Kram Josse

Kommentarer
jennie

så SÖT

2010-06-12 @ 16:52:16



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback