Jag har köpt en present till Sofia

Idag ska jag in till stan för att ha betygssamtal känns de värt eller? NJÄÄ...
MEN JAG SKA FÅ VETA VAD JAG FÅR FÖR BETYG I MATTE B :|
Jag vet inte om jag vill veta för jag kommer börja grina om det är dåligt..hahah
Igår kväll så gjorde iaf Anton min historia, jag frågade frågor och han svarade. Jag älskar då man utnyttja människor på de sättet men tack tack.
Igår så var jag även och rensade ut hela Dollar store 2ringar, ett fotoalbum, en klocka, hårspännen, Sofias present, sminkborstar sen så vare nå mer men det minns jag inte.Jag älskar dollar store, öb, rusta och sånna affärer problemet är bara det att både jag och Jessica är sånna som ba OOH de är rea man tjänar 2kr vi köper de :D och det är ganska jobbigt i affärer som bara har billiga saker.



Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback