Muy bien

Helgen var inte som alla andra men den va rolig. Jag, Sofia, Thim, Mattias, Sofia och Kvist for till en stuga mitt ute i skogen där vi badade badtunna(jag tycker inte om att bada badtunna de är ju varmt) och så fiskade vi. Måste ju erkänna att jag va sämst på de jag fastande tusen gånger och sista gången så gick spöet sönder sen så pratade jag förmycket också tydligen men de va nog ba Sofia och Thim som va griniga. Men jag kastade kastspö 2gånger så man kan ju som säga att jag blivit en vildmarksmänniska under helgen.
Jag och Sofia skakade dock som nå cpn hela helgen på grund av matbrist(att leva på mariekex är ingen bra ide, det är dock en god ide) sen så lekte vi även mammor men det är som en del av våran charm.

Jag lägger in en himla massa bilder ända från i torsdags senare när min dator börjat fungera......Jäkla datatekniker.....


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback