Plugghäst

2MVG
1VG Jag var 4poäng ifrån mvg i matteB himla surt.
1G
Var betygen jag fick idag. Bra jobbat Josefin, Jo tack så mycket.

Jan- Då kan Josefin komma.
     - Josefin är ett väldigt fint namn.
Jag- Jo det är väl rätt så charmigt.
Jan- Jag hade en blind katt som hette Josefin.......Fast den dog..........
     - Josefin du hade kunnat få mvg i NkB om du hade satsat.
Jag- NEEJ verkligen inte jag har inte förstått någonting.
Jan- JO de hade du för du har det ju så lätt att lära dig allt.
Undra vem han pratade om egentligen? för de är då inte om mig. Hela de här året har jag legat på bänken velat gråta och klagad över att jag inte förstått någonting.


Kram Josse


Kommentarer
Mamma

GRATTIS till dina fina betyg så stolt över dig!!! KRAM!

2010-06-03 @ 10:42:34



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback