Mysigt..not

Att jobba var inte så farligt dom va ganska söta men mina knän DOG så jag vete tusan hur jag ska klara en hel sommar. Jag har iaf hittat min nya bff en gubbe på jobbet som sjunger,dansar,trummar på bordet eller pratar hela tiden
Han- Min mamma har lärt mig att bugga Daaduuduuduubaaa baammmmbaababbababaaaummm
Jag kör trummsolo på bordet.
Nu är jag och Wilma ensam här i stugan och jag har kommit på att jag måste typ gå till en psykolog eller något för jag är livrädd fastän det är ljust ute, alla lampor är tända, tv är på och jag spelar musik. Så fastän allt det dära hur i hela friden kan jag kallsvetas och ha panik då?
Nu ska iaf jag och min vakthund se på tv och jag ser på fotboll bara för att känna mig lite som hemma sån tragisk människa jag är..hahaha

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback