Jessica är äntligen här

Jag överlevde natten fastän jag skakade som tusan. Sen så jobbade jag idag 07-16 och de va inte så farligt utan dom är ju ganska söta. Dom är ungefär som Doris i Hitta nemo "HEEEJ vem är du trevligt och träffas"..."HEEEJ vem är du trevligt och träffas"..."HEEEJ vem är du trevligt och träffas"...HEEEJ vem är du trevligt och träffas" ja ni förstår men det är bra för då är dom inte arg på dig nå länge..hahah
Nej nu ska jag laga mat a la Josse alltså soppa som man värmer i en kastrull. 
OKEJ de va för svårt för mig bröden jag värmde i ungen är svart och soppan är fast bränd i kastrullen men å andra sidan så är jag ju ingen kock heller.


Anonym- Kan du hjälpa mig bädda sängen.
Jag- Men din säng är redan bäddad.
Anonym- Det är då förjävligt att man inte kan få hjälp att bädda sängen.
Jag- Men sängen är redan bäddad.
Anonym- Jaha men vad fan ska jag göra av båten då?


Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback