Nu tror jag att Jessica kom hem

Är det bara jag som har fått för mig att clowner ska sprida glädje? Varför sa då clownen på IKEA att jag var tvåbarnsmamma åt Isak och Lisa? med andra ord fick jag mitt första barn när jag var 12 och mitt andra när jag var 14. Jag,Marlene och Peder har tankar på att anmäla mig till ensam mamma söker men får se hur de går.

Ikväll då jag var ute och gick med Wilma så körde det förbi en bil med 3killar i som tittade väldigt mycket sen så väder bilen och kör tillbaka och stannar en bit fram. Jag hinner tänka allt ifrån att det var dryga bollstafjortiskillar som ska sitta där och skrika, att dom ska mörda mig, våldta mig, kidnappa mig osv men de visade sig att det var inte farligare än 3vännärbor Niklad,Ludvig och Mattias! 

Just ja jag trodde idag att det bara var 37dagar kvar tills Kreta sen så förstördes min glädje när folket sa att vi far i september inte augusti. SÅÅÅÅÅÅ nära på att börja grina mitt i IKEA!


Här är mitt hus jag ska bo i :D ganska så snyggt va och det är riktigt nära till havet




Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback