Hur ska det här gå

Idag ska jag hålla ett engelskatal på 5min som jag inte skrivit än..he he WOOOPS! Men Josefins dator är "trasig" idag vilken otur man kan ha.
Igår hade jag även matte prov som jag inte pluggat till men de var för jag inte visste om de och jag hade inte ens gjort halva kapitlet..HAHAH Nej men det blir ju spännande att få tillbaka de.



Dagen fråga.
Hur lyckas alla fjortisar få ALLA danssteg att se så horiga ut?????????

Igår på CHn så skulle vi gå ryckigt upp från golvet men då började halva gruppen(dom värsta fjortisarna som låter MMMMmm MMMMmmmm MMMMMmm som nå jävla marsvin hela tiden) att åla sig på golvet. Man ba Okej du kör me de budskapet jaa, JA men gör du de så står jag här borta någonstans.


Kram Josse 

Kommentarer
mamma

Jag säger bara lycka till!!!!

Våfflor ikväll???

2010-03-25 @ 07:38:46
Tobias

hehe, säg något dom gör som inte ser ''horigt'' ut? :P

2010-03-25 @ 16:17:58
Blogg: http://tobajjass.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback