Idag har jag bara en lektion

Jag har just skickat iväg Sofia till skolan. Ni vet småbarnen måste ju lära sig någonting. Men igår vart de ingen träning så jag och Sofia for dit iaf och spelade badminton, fotboll(vi förlorade mot en 7årig Filiph) och så dansade vi mitt solo. Sen när vi kom hem så åt vi vindruvor,kex, chips och dipp. Det var JAG som gjorde dippen och den vart HUR GO SOM HELST! Men är man en bra kock så kan man bara improvisera sådär.

Sofia - Jag hatar små fiskar som ba "Gå ni jag klarar mig buuhuu".
Jag - Jaha brukar du träffa såna ofta eller??
Sofia - JA men jämt på film.
Sluta se på barnfilmer så lär de inte hända.

Jag förstår att eran första tanker är "Har dom ätit de där eller ska dom äta de där???"
Men vi SKA äta det där och de va faktiskt gott belive it or not.





Kram Josse


Kommentarer
Lars

Vad är det för nåt? Va ska det likna? Ska det föreställa nåt????????

2010-03-05 @ 09:43:53
jessica

grymt god mat!!

2010-03-05 @ 18:49:04
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback