IKVÄll blire kiruna

Idag efter skolan for jag, Amanda och Signe på Mias och åt och SHIT va vi åt alltså jag och Signe trycke i oss allt. Fast det var en liten äcklig dryg unge där som stod och tuggad just vid mitt öra och jag hatar höra folk tugga så jag satt och ba försökte att inte skrika rakt ut..hahah
Sen när jag kom hem till köra Vännäs och for jag till lilja och hängde med svetsarna(fett me status).
Till middag gjorde vi tacogratäng och vi åt upp hela jäkla gratängen så efteråt var vi så mätta så vi tog en power nap på ca 2timmar innan vi for och åkte slalom mellan alla liljaraggare med skrana vid liljabackan. 
Nu ska vi se på film och äta en himla massa gott och jag tänker inte ens skriva ut vad allt är för då tycker alla att jag är extremt tjock... he he



 Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback