JAZZEN(lyriskan) va kung

Var jag trött igår morse eller.
Jessica- Josefin ska inte du upp?
Jag- Det beror på vilken dag det är.
Jessica- Måndag.
Jag- Ja då ska jag upp
Jessica- Ja du ställde ju larm.
Jag- Jag ställer ofta larm.
Jessica- Okej men de va söndag igår.
Jag- JAJAMEN på söndagar också.
Sen minns jag inget förän jag satt helt klar och åt frukost...

Efter skolan for jag till Amanda och vi gick och handlade middag och allt var frid och fröjd men när vi om hem och stod och packade upp allt så kom paniken
Jag- VART ÄR VÅRAN BALLERINAKLADDKAKA!!!!!!
Amanda- Men dom är ju i påsen, eller?
Jag- NEJ DOM ÄR BORTA!!!!!
Amanda- DOM KANSKE LIGGER PÅ GOLVET, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLLA, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Jag- Vi måste springa tillbaka, NU.
Ja ni förstår själva. Men om vi nu ska se något positivt i det här så hann jag lära Amanda hela Havre fras låten och vi kom hem perfekt till top model.



Livet leker om man äter en bulle till frukost men frukost är så tråkigt. De är ju lätt den tråkigaste måltiden.


Kram Josse

Kommentarer
pernilla

sv; du kan ju hålla klaffen, jag ska ha en kisse!!!

2010-03-16 @ 11:38:35
Blogg: http://pinneputt.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback