Konstigt men roligt

Min och Sofias tröstarkväll vart något helt annat. De va jag,Sofia,Linnea,Victor,Thim och Berta och först åt vi äckligt mycket glass med kinapuffar och kolasås sen for vi till tv-masten fast vi var tvungen att gå en himla bra bit men hurtiga som vi är så sprang vi uppför eller iaf dom bästa alltså jag,Sofia och Thim.
Sen har jag en fråga. Hur kan killar alltid vara varma? T.ex. igår då hade ingen av oss jacka eller nå ute kläder och jag o Sofia frös som nå isbjörnar medans alla killar var huur varma som helst fastän dom bara hade t-shirt. Hur går de till????????


Det här lärde Josse sig igår.
- Att vissla
- Att sladda (eller jag lärde mig inte de men jag gjorde de! :D dock på 1an och max 20km/h men jag var grym)
- Att jag verkligen HATAR hus som ligger mitt uppe i ingentans alltså skogen.


Kram Josse

Kommentarer
sofia

jag älskade den dagen om man tar bort stunderna där jag ville döda typ alla! :) vi måste ha en ny tröstar-kväll! we need it!

2010-03-29 @ 16:27:07
Iza

Gillar liknelsen frysa som isbjörnar. Haha!

2010-03-29 @ 18:15:39
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/
Tobias

killar är väll varmblodiga helt enkelt^^ ingen aning, killar kanske har bättre blodcirkulation

2010-03-29 @ 21:26:12



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback