Nu ska jag fara och övningsköra

Igår på träningen så vet jag inte riktigt vad som hände men vi va då inte normala.

Linnea- Är ni fortfarande mina kompisar om jag får en nervsjukdom?
Jag- Kommer du börja skaka då?
Jessica- De kommer se ut som du dansar den där dansen.....
Patrik(tränare)- JAAJAA trandans.
Vi tänkte på popping men aja.


Jag och Jessica brukar ofta prata om hur vi vill ha en liten kines som cyklar oss överallt och sen när vi är på dåligt humör så ska vi se om den orkar cyklas oss båda uppför pengsjöbacken. Men jag skulle iaf behöva den där kinesen nu för jag har noll ork kvar i mina ben.



Kram Josse

Kommentarer
nina

en liten kines,liten i kroppen eller i ålder? Är det i ålder så är det barnarbete och då borde du straffas jossan! Eller att du ger den mycket betalt.

2010-04-01 @ 11:49:46
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback