Underbart



Av någon anledning så sitter jag och Frida och söker fakta om lodjur när vi egentligen borde göra våra engelskatal. Ungefär så här låter vårat samtal.
Jag- Går lodjur i ide?
Frida- Jag tror det eller jag vet inte.
Jag- Nä de är ju snö på bilden.
Frida- Ja de är sant de kanske bara är björnar som går i ide. Visst är det björnar som går i ide?
Jag- Ja det är de. Varför går inte fårglar i ide?
Frida- Dom flyger ju utomlands. Sover fåglar?
Jag- Jag vet inte tror de. Står dom på en gren då?
Frida- Jag tror de eller så hänger dom upp och ner fast nej det är fladermöss.
Jag- jo de är ju dom. Finns det älgar i Stockholm?
Vi kan ju som det där med djur och natur så de är bara ni frågar oss om ni har några frågor.

Kram Josse

Kommentarer
Lars

Varför har lo tofsar på öronen?

Varför går inte isbjörnen i ide då alla andra björnar gör det?

Går Koalabjörnen i ide?

Varför hade Peder så många fågelbon på taket?

2010-03-18 @ 13:02:55



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback