ÄCKEL DAG

VILKEN JÄVLIGT DÅLIG DAG DE HÄR ÄR.
Den börjar med att jag försov mig och fastän de så får jag springa till nästa bussen I SPÖREGN. Sen får jag fortsätta min springtur från umeå busstation till midgård där jag får veta att Robi är sjuk så vi har inga lektioner vilket betyder att jag kunde varit helt ledig idag men nää nu ska jag sitta på körskolan och vänta i 3 timmar för jag hade körlektion halv 4. Så där satt jag och gjorde lite faser som va svåra som tusan.
 
Du ska köra 32mil och har en medelhastighet på 80km/h hur lång tid tar de?
a) 3timmar
b) 4timmar
c) 5timmar
d) 6timmar
Ja för sånt kan jag ju räkna ut när jag sitter där och ska snabbt kryssa i något svar.
Sen så körde jag och de gick BLÄÄÄÄÄÄ DÅLIGT för jag orkade inte tänka jag orkade inte ens lyfta foten från gasen i en sväng liksom va fan är problemet då?
Nu ligger jag i sängen och grinar för att Kim just bad om receptet till mina kladdkakemuffisn med nutellafrosting och jag vill också ha kladdkakemuffisn med nutellafrosting så därför började jag grina. Men godhjärtad som man är så fick han receptet.



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback