Jag älskar älskar älskar älskar värmen

Fatta fett galet varmt det varit idag. Jag skulle göra allt för att få bo i en iglo eller iaf vara en snowboardare för dom får ju fortfarande åka på snö men nää istället var jag tvungen att vara mitt på stan och stå där helt stilla och prata/betsämma en massa saker fast sen så for vi faktiskt och köpte mjukglass och satt vid vattnet så det vart ändå liiite okej. Fast bussresan hem var tusan i mig inte okej. Tanken på att hoppa av och gå hem, Stänga av stoppknapparna så ingen kunde hoppa av förän vi var hemma eller att slå sönder ett fönster slog mig några gånger.



MÅSTE ALLA JÄVLA BILAR LÅTA SÅ HIMLA MYCKET?? JAG HÖR FASIKEN INTE MIN MUSIK OCH JAG HAR PÅ HÖGSTA.


Kram Josse
 

Kommentarer
nina

jaa men ser man på!!!

helt otroligt, ja vad är det för fel på bussjäklarna?

2010-05-20 @ 18:51:21
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback