Jag är gaaaaaaaaalet taggad

Nu är det lördag och lördag=kulturnatta och kulturnatta=DANSA :D
Dansar klockan 11.00 på stora scenen, 13.55 rådhustorget, 15.05 renmarkstorget.
Är asjäkla nervös inför umedansskolas uppträdande klockan 11.00 för då ska jag dansa 2danser som jag absolut inte kan. Bland annat för att jag övat typ en timme på varje men aja.
Sen så är det ju också jäkligt roligt att alla planerat vad dom ska göra, vilka dom ska vara med, vad dom ska säga och allt annat in i minsta detalj inför kvällen när jag inte ens tänkt lite tex. hur ska jag komma in igen efter jag ätit? Vilka ska jag vara med? hur ska jag ta mig hem? men men jag kan ju alltid va själv..hahah

BTW så har jag inte fixat kläder till de här uppvisningarna heller och ska fara om 20min.. HE HE HE



Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback