Jag är ganska smart

MatteB nationella gick väl sådär jag svarade på alla frågor men har ingen som helst aning om det är rätt för jag gissade.
Sen så hade vi balett men eftersom jag använde hela 3timmar och 40min av våra 4timmars prov så vart jag lite sen och då gick jag och satte mig med Amanda(fråga mig inte varför men det såg skönt ut att sitta på golvet).
Förutom det så har jag inte gjort så mycket förutom att haft körlektion och min lärare va jätte snäll idag men han klagar/skrattar på/åt mig för jag är så överkoncentrerad och är så seg. hahah
Men om jag ska svänga till höger tex så då när jag ser svängen så vill jag göra allt sakta så jag kan minnas allt han sagt och exakt hur jag ska göra så jag kommer ihåg de sen så det blir ju ungefär så här.

Just ja nu ska jag titta så det inte kommer någon annan bil. Vilket håll var det först? JO just ja vänster för det är dom bilarna som kör på mig först.
(TITTA VÄNSTER)
Jaha Josefin vad ska jag titta efter nu då? Människor,Bilar,Cyklad, Djur och kanske någon anna far... Jaa men det var lugnt då ska vi titta åt höger.
(TITTAR HÖGER)
Ja då kollar du efter samma faror här som på vänster sida...Japp men det var lugnt här med bra då tittar vi fram igen.
(TITTAR FRAM)
Borde nog blinka nu men det är ett sånt jäkla jobbigt ljud  BLINK,BLINK,BLINK,BLINK
Men nu kanske det är dags att växla ner men om nu Mattias frågar varför du ska växla ner vad ska jag då svara?
Jo kanske för att om jag har i högre växel så har ja för hög far om  jag nu måste bromsa..JAA det blir ett bra svar.
Så ja då har vi bytt växlen bra, snart framme i svängen.
Jag kanske ska titta en gång till åt de båda hållen och vänster var ju först.....Så ja ingen fara på varken vänster eller höger sida, HÄRLIGT då slipper jag stanna.
(SVÄNGER)
Så där ja bra jobbat Josefin det där gjorde du fint. Borde nog titta på Mattias om han ser nöjd ut.
(TITTAR PÅ MATTIAS)
Jarå han såg ba nöjd ut då kan du fortsätta köra lika grymt dom vanligt.
ev. Fasiken han ser inte nöjd ut vad ska jag göra ska jag fortsätta köra? ska jag stanna? jag tittar fram igen.... Nä jag måste titta på han igen och se om han ser nöjd ut nu. Fortfarande inte nöjd, aja jag fortsätter kolla på han, nej måste titta på vägen. Men ärr han nöjd nu då? nähä nä nä men Josefin du måste fortsätta titta på vägen iaf för det kommer en massa bilar och tjaffs ivägen. Fast är han nöjd nu? JAA nu skrattar han nu är han nöjd.
Bra då fortsätter vi till nästan sväng.

Ja som ni kanske förstår så tar det fasiken ett bra tag att gå igenom allt det dära innan en sväng så klart de inte går hur fort som helst.


Kram Josse


Kommentarer
pappa

tja verkar som det skulle bli köbildning för att få låna ut bilar till dej, se bara till att dom är nytankade.

2010-05-18 @ 20:10:55



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback