JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB

Jag kommer in till NkBn några minuter sent tillsammans med dom andra i min klass men det är som vi dansares grej. Jag sätter mig vi bänken och då vänder sig Amanda om och säger något i stilen med att vi kan gå nu för vi kommer inte klara det och mycket riktigt det var FETT SVÅRT PROV!
Det var en fråga om vad stamceller är och hur ska jag veta det? det är väl kanske en cell med stam eller något sånt. Men eftersom jag vet vad cellkärnan gör så skrev jag lite om det istället, orka vara så noga ja menar svar som svar.
Sen när vi kom hem så hade jag och Amanda iaf picknick med mackor, Cider, chokladboll och passionsfrukt och det bästa var att vi inte solade utan vi sov i solen.



Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback