Klappa händerna när du är riktigt glad

Kan livet bli bätter just nu?? Skulle inte tro de snacka om total omvändning eller iaf för just nu. Om bara Frijohs föräldrar godkänner så drar jag,Amanda och Frijoh till Bolivia 28/12-18/1 DAAAAAAAH :D Säger dom nej så kidnappar vi Frijoh och far iaf. Vi måste få fara för jag har inte varit så här taggad på någonting i hela mitt liv :D


Sen till den andra goda nyheten MIN MAN KOMMER TILL STOCKHOLM!!!!
Jag lovar han kommer för att träffa mig ^^ Vi kan gå rödamattan tillsamman, vi kan äta på tacobar, vi kan kanske hälsa på kungen för de hade jag tyckt va lite coolt, vi kan gå på premiären av Eclipse.


Kram Josse

Kommentarer
Frida

Dom låter faktiskt mkt mkt MKT mer positiva till Bolivia :) Vi måste fara, vågar nästan faktiskt tro att jag får det. Mina parents ska snacka med amandas imorgon! :D :D :D

2010-05-27 @ 20:51:39
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback