Nu ska jag fara och hälsa på Pernillas kisse

Igår hade vi ledarträff med volleybollen och vi åt mat på hotellet och gjorde melodikrysset. Det var några som vann ett familjekort på  vännäsbadet..Hahahha
Sen så for jag,Sofia,Jessica och Linnea till stan där vi träffade hela Sofias klass, ingen som Jessica och Linnea kände och 3st jag kände så vi var väl inte så jätte populära. Men det var en hel hög med människor som hälsade på oss så vi kunde ju låssas att vi var omtyckta.
Jag älskar att träffa folk på sånna här ställen alla är så himla mycket roligare.
Anonym- Hej
Jag- Hej
Anonym- Hur är det?
Jag- Bara bra hur är det själv?
Anonym- Hur är det själv?
Jag- Bara bra hur är de själv?
Anonym- Hur är det själv?
Jag- Bra, själv?
Ja vi förstår man kan ju stå i år och aldrig komma fram till något..hahah



Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback