Ny frisyren

Det var king att klippa sig hos Linn kan ja lova :D Vi höll på i 3timmar för ingen av oss hade någon brådska utan vi pratade om allt mellan himmel och jord, vi fikade lite, kollade på löshås, bestämde släktträff och sånna små trevliga saker.
Hon fick mig även att bli galet taggad på att ta studenten för då ska jag åka till Australien SWEET!
Sen så vill jag även gå på en frisörutbildning som dock kostar typ en halv miljon men det är ett senare problem. Vem vet jag kanske hinner bli äckligt rik innan dess.
Så inte bara nog med att Linn va grym på att klippa/färga utan jag fick ju även träffa hon en gång extra annars blir det ju som varannan jul och om någon tar studenten..Hahaha


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback