Panik?

Föreställningarna börjar imorn och jag har som alltid tänkt att det är lugnt de fixar sig med kläderna men nu när det är genrep idag vid 3 och jag inte har några kläder så har jag kommit på att neej de kommer inte att fixa sig. What to do what to do!
Om jag dansar riktigt jäkla bra så kanske dom inte märker att jag har mjukisbyxor medans dom andra har kort klänning och hotpants.
Kan någon snälla förklara varför jag inte har panik utan tänker "ÄSCH DE FIXAR SIG, någon annan dansare som är där kanske har ett par baggyjeans" när jag borde tänka "Jag måste ha ett par baggyjeans nu så jag kan se om jag kan dansa i dom och se till så att dom inte är för långa så jag snubblar, PANIK!!!!!!"


Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback