Tagga kulturnatta nu






Helgen har varit super förutom att jag failade totalt på första och sista föreställningarna. På CH-dansen så hade jag stora baggyjeans som jag tappade hela tiden men det är ju ganska roligt de också och sen på finaldansen så tappade jag bort mig och bara stod där medans som andra dansade.Hahah
Men aja bättre lycka på kulturnatta.
Igår efter försteställningarna så for jag och Amanda hem till hon och så for vi till Ica för att handla mat men de slutar med att vi sitter på en frysdisk och grinar för vi är så trötta och hungriga..HAHHA

JOSSES OCH AMANDAS MATSCHEMA:
LÖRDAG

Lunch- En macka
Middag- Pizza
SÖNDAG
Frukost-Glass med strössel
Lunch-Hamburgare
Middag-Chokladboll och yoghurt.


Roliga kommentarer att komma hem till..
lill syrran
om Tjocka??: himla fetton!! ni kommer rulla fram om en vecka
   
  lill syrran om Jag behöver socker: gott,du är så himla fett josse    
  lill syrran om Köp en hund åt mig nu snälla: söt det är bara att vara så sötoch snäll mot pappa så kanske du får en!!!    
 


Nu ska jag fara och träffa SÖFIA och vi ska sjunga en massa sånger tillsammans.

Kram Josse


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback