Helt slut

Hade modernt första lektionen och gud va hon körde slut på oss ett tag ville jag bara gå och lägga mig i en frys.
Täppt i näsan, tjock i halsen(eller va man nu säg) och så världens lock för öronen + lite lite feber jaa ni kan ju tänka er att huvudet kokar efter ett tag.
Sen såg vi slutet på en krigsfilm på historian och jag ville gråta hela tiden. Jag grät till Upp och där dör 1 tänk då när 100 000 000människor dör..Hahah
Och så avslutade vi med jazz där vi körde alla steg i super speed men de gick....kanske.....inte.....
Men på bussen hem pratade jag och Julia igenom våra problem och de känns så bra att ha någon att prata med när de gäller dom viktiga och svåra problemen här i livet.

Julias problem
- Det är en tjej som skickade ett sms till mig och då svarade jag 2dagar senare då jag visste hur jag skulle formulera mig och då svarade hon på de så nu vet jag inte om jag ska svara igen eller om hon som avslutade allt där eller oooh jag vet inte.

Mitt problem
- Det känns som om jag har tagit en kallsup i klorvatten fast med näsan eller att jag har en inbyggd nässpray för de sticker jätte mycket. De gjorde även att det var riktigt obehagligt att rulla ner på dansen.


Kram Josse

Kommentarer
julia

Vi har det inte lätt jossan. verkligen inte.

2010-05-28 @ 19:05:29



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback