FALKÖPING

Nu kommer alla bilder från SM i Falköping eller de är inte alla för de är över 400bilder men de kommer några.
För övrig så har det snöat idag igen och sen dess har en enda tanke funnits i mitt huvud Varför stannade jag och Ida inte kvar i Falköping med pojkarna som gick volleybollgym? dom va galet snygga och dom hade grönt gräs och sommar där nere. Jag känner mig som en idiot som for tillbaka hit igen men thats life.
Jag trodde inte jag skulle säga det här men jag saknar ändå att vara där nere och spendera hela dagarna med småbarnen för dom(en del) är så jäkla roliga.



Tjejena skulle smyga in och hämta lite saker men jag och Ida skrämde dom lite så dom va livrädda för att väcka militärerna.


Vi fick mindre hamburgare än dom som tog barnbox så dom som jobba måste tycka vi va råfeta.

Jag och Ida lekte häst X-antal gånger den helgen.

Barnen fick fara och bada och vi hoppades på att dom skulle bli helt döda efteråt...

...Men ICKET. Dom hoppade omkring så hära och en gång när Unna skulle tackla Rebecca och Jessica så aktar dom på sig så hon gör magplask rakt ner i golvet och eftersom jag och Ida är grymma coacher så ligger vi kvar i sängen och skrattar.

Vi fick se när pojkarna spelade en match och jäklar va dom hoppar!! Typ nästa lika högt som jag.

Sofia smyg tog kort på alla bla en kille/gubbe/man som stog rakt framför oss och pratade med A-C. Stackarn vart helt förstörd och visste inte hur kan skulle bete sig..Hahha

Sen på lördagkväll var det disco och Anna-Carin kunde stegen.

Eftersom våra småbarn klagade på att jag och Ida var så pinsamma och att vi inte fick dansa så hängde vi med våran nya bästis för hon klagade då aldrig.

JA jag var sur.. JA jag skällde på dom.. JA dom hatade mig nog.

Men dom vann ju så de var värt att vara hatad ett tag.




Jag och Ida köpte Sushi till middag (+ en grekisksallad och en pizza)  men de var inte så farligt.

TEAM IDJOS (Ja dom har bytt namn själv vilka töntar jag gillade team Josefin mycket bättre)

Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback