Jag vill aldrig sluta

GUUUD VA ROLIGT DET ÄR ATT REPA!! Nog för att huvudet dör och idag gick jag och kände mig som en bomb för jag var helt säker på att mitt huvud skulle explodera.
Idag for iaf jag och ett gäng ner på stan för att sätta upp våra snygga affischer och fick även en årets första lussebulle av Jessica, TACK :D
Men på ett ställe så satte jag och Lydia upp två affischer och sen direkt efteråt kom det något mongo och satte upp sin affisch över våran (vilket svin hans affisch var ju ful) men vi satte iaf ännu en affisch över hans så det är lungt nu ingen behöver få panik.
Men nu ska jag gå och knarka tigerbalsam...



Kommentarer
Iza

Haha! Jag kan se framför mig hur du hamnar i en affish kamp med den där killen. Du sätter dit en affish, sen han, sen du, sen han, sen du. Tills han har slut på affisher!

2010-11-25 @ 11:37:26



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback